نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

فولاد برنامه بازی‌های لیگ را برهم می‌زند

  • کد خبر: ۱۵۰۹۶۶
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
فولاد برنامه بازی‌های لیگ را برهم می‌زند
نماینده کشورمان در صورت شکست الفیصلیه، برنامه بازی‌های لیگ را با اختلال مواجه خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ برنامه هفته بیست و سوم به بعد لیگ را هنوز مشخص نکرده و این در حالی است که در این هفته یک بازی حساس بین پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در این میان با خبر شدیم که، چون فولاد در هفته بیست و سوم لیگ یک بازی مهم با استقلال در اهواز استقلال دارد، سهیل مهدی منتظر است تا ببیند نتیجه بازی فردای فولاد و الفیصلی چه می‌شود.

اگر فولاد ببرد باید در قطر مانده و بازی مرحله یک چهارم خود را در لیگ قهرمانان انجام دهد، در این صورت قاعدتا بازی‌هایش در لیگ به تعویق خواهد افتاد.

این خلل بوجود آمده در بازی‌های فولاد ممکن است باعث شود که بازی این در هفته بیست و سوم مقابل استقلال هم در زمان دیگری برگزار شود.

در همین راستا سازمان لیگ منتظر است ابتدا تکلیف فولاد در لیگ قهرمانان مشخص شود و بعد در مورد بازی‌های هفته بیست و سوم که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است تصمیم بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->